Je winkelwagen is momenteel leeg
Zodra jouw order is verzonden ontvang je op het door jou ingevoerde adres een mail met de track & trace link voor jouw order. Mail kwijt, per ongeluk verwijderd of niet goed ontvangen? Neem gerust contact met ons op via de mail dan zoeken wij de track & trace code voor je op!
Items retourneren? Dat kan, lees hieronder alle voorwaarden voor het retourneren.
Mocht je bestelling niet aan deze voorwaarden voldoen dan wordt de retourzending niet door ons in ontvangst genomen. Het pakket gaat dan retour naar de opgegeven afzender.
De portokosten die bij het terugzenden verbonden zijn, zijn voor rekening van de opgegeven afzender.
*Kosten voor het terug sturen zijn voor eigen rekening. Wanneer we je retour hebben goed en onbeschadigd hebben ontvangen zullen we het retour bedrag aan je terugbetalen
Zodra wij de retour hebben ontvangen zal de terugbetaling hiervan in dezelfde week plaatsvinden. Houdt er rekening mee dat het 1 a 2 werkdagen kan duren voordat het bedrag daadwerkelijk op de rekening staat. Vragen rondom terugbetalingen? Neem dan contact met ons op.
Helaas kan het zo zijn dat je niet tevreden bent over jouw bestelling of het ontvangen item. Wij vragen in dit geval contact op te nemen met onze klantenservice via de mail: [email protected]
Graag verzoeken wij de mail te voorzien van de volgende informatie, zodat wij jouw klacht zo snel mogelijk kunnen behandelen:
Helaas komt het wel eens voor dat pakketten niet goed worden geleverd, beschadigd zijn of zelfs kwijtraken. Is jouw pakket foutief geleverd, beschadigd of vermoed je dat jouw pakket ‘kwijt’ is? Meldt dit dan zo snel mogelijk binnen 24 uur aan de klantenservice via [email protected]
Vermeld in jouw mail de volgende info:
Wij zullen direct contact opnemen met de desbetreffende vervoerder.